när himmlen öppnar sig, den 13:e??

är det den 13:de idag?? Nee, men man skulle kunna tro det ur min syn vinkel. Åkte ner till fotbollen, hor laddad som helst, kl 10:00 gick vi ut på uppvärmning och det går tio minuter med "passningscirkeln" då jag får en boll på hakan. Mina tänder slås ihop och jag får hur ont som helst.. Det visar sig att jag slått ut en ganska stor flisa ur min högra framtand! :( gjorde skit ont. Fick tag på pappa som kom och körde mig direkt till tandläkaren där jag fick en tid senare under dagen :) Åte tillbaka och körde lite till som gick riktigt bra! :) Lunch och sen ett teoripass :) Innan eftermiddagspasset busar jag lite med min kompis Maja och lyckas på något sätt slå min näsa i hennes huvud och börjar blöda näsblod... och när jag blöder näsblod blöder jag näsblod. Finns typ inget stopp på det... Men körde klart resten av eftermiddagsträningen men gick inte så bra för fick rätt ont i tanden igen... Vid 15:00 började det åska och regna HUR MYCKET SOM HELST!! det var som att himmlen öppnade sig... Cyklade i spöregnet till tandläkaren där de fixade min tand :) hatar tandläkaren och de borrande ljudet gör att man ryser i hela kroppen. USCH!! kom hem för 20 minuter sedan och ska ta en varm dusch nu för sitter här och skakar. Göra mig något att äta óch sen cykla/ta bussen (beroende på vädret) ner till fotbollen igen för att kolla på när herrarna spelar med mina fina vänner Frida, Maja och Linnea :) myys! Hoppas på samma väder vi hade tidigare under dagen då de varit hur varmt som helst! :) Ska sluta babbla nu så hörs vi senare :)
-Julia


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback