Last Friday night!

Hade en superbra gårkväll! :D började lite segt som vanligt men vid nio kom kange makers och festen va igång! :) hihi! drog runt lite och sen vid 22 körde jag och min kompis Anna gärnet! längst in i mitten av klumpen, galen dans och hur mycket skratt som helst!! :D :D Drog hem vid 23 eftersom jag skulle upp idag :) samnade inte för än halv 3 inatt så är rätt trött när man måste gå upp 8:45... menmen. Närsomhelt kommer Josefin och hennes syster Julia och deras mamma. Vi ska fika lite och sen ska vi åka iväg på fotbollshelg med bästaste laget! :D kommer bli såå kuul! :D
Får se om jag får tag på en iphone så kan jag slänga in något inlägg annars hörs vi imorgon! :) kram
-Julia


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback