Lååååång walk


Hej på er! har haft en lugn skoldag. Åkte hem vid 10 och bakade en kaka tills på torsdag. sen gick jag till våran lärare där vi busade runt på hans galet stora segelbåt, fikade och de slutade med att jag, Emelie och två till låg i båten och snackade :D myys gick hem vid halv två och insåg att min cykel vad borta, igen... -.- Suck det är tredje cykeln på två år, och andra på en månad... Blev as sur och det slutade med att jag och Emelie gick ut på cykel jakt. Vi gick ner till stan och vandrade omking där... Blev bara surare och surare. Kom hem vid 15 och vad står inte på uppfarten om inte min cykel... Waaaaah! gått typ 6 km och letat efter en cykel som det visar sig att min lillebrors klasskompis lånat!! Aja, tur att den är tillbaka iallafall :) har precis tröstat vår onda benhinnor, knän och föter men bullar och chokladkaka :) hihi ska snart cykla ner till kyrkan och repa lite, ställa upp ljus, ta kort och öva lite på en låt :) Är så fruktansvärt närvös nu!! :O men kommer bli jätte bra när allt löst sig :) löste en del saker när jag var nere på stan idag :)Men nu ska jag vara lite trevlig med Emelie innan vi drar ner :)
-Julia


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback