Inget som planerat

Alla dagens planer planer gick åt pipsvängen... Som jag skrev förut så blev det inget gym för min del, men tar nog en sväng imorgon eller söndag;) sen började det regna och jag och Josefin stannade hemma från aquablå...
Fick även en frågan om att döma på en fotbollscup imorgon så ska åka dit och döma lite;) som det ser ut nu så ska det inte regna:) imorgon kväll blir det nog ner till aqua :) hehe;) Josefin va även här under kvällen och åt go mat, kollade på Macken och sen åkte vi hem till henne en stund och bara myste med ljus och prat:) tycker om dig tjejen<3 men nu ska jag kolla lite på fotbollsmatchen som går på 4an och sen sova så jag orkar med morgondagen:) kram
-Julia



Kommentarer
Isabellasphotographing

önskar dig en super helg!

kram

2012-06-08 @ 22:20:21
URL: http://isabellasphotographing.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback