Grillkväll

Haft en super mysig kväll med massa fina vänner! grillat massa gott, ätit jordgubbar och andra gottigheter :) kom hem vid ca 22 och har inte gjort så mycket sedan dess. Ska ta och krypa ner i sängen och läsa lite tror jag :) måsta komma igång med läsandet nu!! (suger på att läsa, läser typ ALDRIG!!) Imorgon ska jag ta en promenad ner till stan där jag ska kika på cykel, kamera och även lite kläder :) hihi ;) ska även fylla upp kakskafferit här hemma inför sommaren :) hihi gottgott:) och blir nog även lite sång med vänner på eftermiddag/kvällen. så jag lär ju ha lite saker att göra imorgon också :) haha men ska försöka uppdatera så mycket jag kan. kram
-Julia


Kommentarer
j u l i a

härlig bild! :)

Svar: tack :)
Julia None

2012-07-02 @ 16:40:56
URL: http://barajuliiaa.blogg.se


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback