DONT`T TELL!!

Som ni kanske har förstått så har jag varit upptagen med en överraskning de senaste veckorna. Och ni ska ni få vet vad det faktiskt är. Min vän, som också känner några till av dom som är med, har precis kommit hem från tyskland där hon varit i ett halv år. Denna fina tjej är rätt galen och kan komma på de mest knäppaste idéerna, så nu har vi valt att göra en lika knäpp idé för henne. Hon vet ingenting om detta mer än att hon är uppbokad denna dag. Idag kl 19:00 ska vi ha en musikal för henne. Vi ska "kidnappa" henne med ögon bindel. köra henne till kyrkan och spela upp denna musikal för henne! Denna tjej är galen i Michael Jackson och Disney och som krydda på moset Gud! :D Vi har då gjort en musikal som baserar sig på ett kristet budskap med hjälp av Michael Jackson och Disney. Helt olika saker men musikalen blir såå bra!! :D Jag lovar att jag ska ta kort och kanske till och med lyckas filma lite! :) ska flörta lite med mamma! :) Musikalen spelas av mina fina vänner Stina, Micha, Emma, Rebecca, Vanja, Bina, Emelie (andra bloggdrivaren), Karolin, Ebba, Sara och Alicia! :D helt underbara människor som verkligen hjälpt mig med detta. Utan er ingen musikal! :D <3 men nu taggar vi till tusenmiljoner efter närmare 10 veckors förberedelser för ikväll SMÄLLER DET!! :D :D :D


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback