Dagens hänt... hehe


Jaa som ni precis sett eller om ni inte har läst under dagen, kommer se så är Emelie tillbaka igen!! man kanske inte på 100 % men ska puscha på henne så mycket som möjligt :)
Dagen har varit hur bra som helst!!! :D fotat med Josefin, rep som gick hur bra som helst!! bil med nervevade fönsterrutot och hög volym ner till stan med bästaste Hanna. Kolla på fotbolls match, gottade oss med bildens godheter och vinns! :D :D bil hem igonom stan men ännu högre musik och massa skratt! Hem till mig med Josefin, testade köra hennes bil! gaaah gick as bra ju!! :) jag är förvånad över att jag var så bra :) hehe
och nu på kvällen har jag uppdaterat min spotify lista som behövs gör ibland, kollat på ny cykel, jämfört olika systemkameror, laddat över dagens bilder till min dator, diskuterat en del med Emelie om ny design och så..., försökt få henne att börja blogga igen och kollat på en massa gymnasieval och fått lite ångest över det... aja ska dra mig mot sängen och sova lite :) rätt chill dag imorgon förutom ett matteprov... aja mattesnille som jag är lär jag ju få högsta betyg :) hahaha!! -.- hör av mig mer imorgon
Kram -Julia


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback