att ro båten i land

Haft en otroligt uppbokad dag. Har inte haft en minut lugn. började med att jag gick ner till stan och kyrkan för att hämta min plånbok som jag glömde där igår. Sen direkt till badhuset där alla mina små ungar var och skulle bada. själv badade jag inte eftersom jag har lite ont i halsen och så.. men blev slå klart ner skvätt av Basir och Ardijan... suck, va precis genom blöt efteråt. sen gick vi till fotbollsplanerna och körde lite träning. lite ofukuserat idag också men mycket pga värmen. är upp mot 30 grader på planerna... Fick bil skjuts hem ov min vän Oskar och när jag kom hem var det bara att dra fram damsugaren och städa. Hade en timma på mig så han bara undervåningen, men tar de andra någon annan gång... ;) hehe Sen gick jag till Stina som skjutsade mig till jobbet på sin moped. Läste ni??!! Jag har allså åkt MOPED, för första gången i mitt liv!! :O gaaaah! va jätte rädd på vägen dit med lite lugnare på vägen hem:) fick även låna hennes cykel för att ha imorgon! Fina vännen! <3 Kom precis in genom dörren och ska äta något eftersom jag knappt ätit något under dagen. Man har som sagt inte haft tid... -.- Ska se till så allt är klart inför imorgon. Ladda kameran, skriva lite , packa och sen sova! galet trött.. kram!
-Julia


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback