As long as you love me

ahha (Justin Biebers nya...) fick den på huvudet ;) ahaha,därför rubkriken...
Har haft en riktigt bra dag idag! hårdträning med mina och Basirs små elever ;) Helt sjukt galet rolig lunch med glass, sol, musik, loreén dans och massa skratt! :D Underbara vänner jag har :D På eftermiddagen blev det bara varmare och varmare och orken gick ur barnen. Slutade vid tio över 3 då jag han hem. Fick tyvärr punka på vägen hem men min fina mamma skjutsa ner mig till kyrkan för rep vid 17 :) blev lite strul med en grej så fick improvisera ett skådespel för tjejen vi ska ha överraskningen för som befan sig utan för kyrkan när vi kom... Pappa kom även dit eftersom han ska hjälpa till med musiken! Gick riktigt bra! kom igenom en hel gång utan större problem och så har vi genrep på torsdag innan det smäller! waaah allt löser sig, jag är sjukt taggad och helt galet närvös!! :D
Imorgon blir det badet med fotbollskolan och sen träning som vanligt! efteråt åker jag hem och städar och sen iväg till nästa jobb! haha har lite mycket att göra denna veckan med jag kommer ta mig igenom den med rev vilja! :D
Nu ska jag gå upp och kolla på Sverige-Frankrike matchen och sen sova! är galet trött eftersom jag bara sov 5 och en halv timma inatt... rätt sliten. hör av mig mer senare.
-Julia
 


Kommentarer
Jessica Hagström

fina bilder :)

Svar: Tack! :)
Julia None

2012-06-20 @ 22:51:50
URL: http://jessicahagstrom.blogg.se


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback