Ändrade planer


Jag är hemma nu! :) skulle inte varit hemma för än onsdag men jag blev uttagen till fotbollsakademin i stan så tog tåget hem igår kväll :) Har haft en helbra midsommar. Massa mat, skratt och har haft rätt tur med vädret. Kom lite regn på eftermiddagen men vi klarade oss :) va riktigt trötta så vi somnade redan vid 00:00 hehe
Har även uhunnit med 40års kalas och grillfest med släkten! :D hihi! och gosat massa med mina älskade kusiner! <3 Kom hem vid 22 igår kväll och satte mig och kollade klart på matchen. Spännande när det går ända till straffar men synd att England åkte ut... aja sånt är livet. Idag tog jag lite sovmorgon och har mest pysslat om mig själv på förmiddagen men lååång dusch och hårinpackning :) har även damsugit och plockat lite på rummet och så men annars bara tagit de lugnt :) sånt behöver man också (: Nu ska jag försöka göra något vettigt och sen vid halv 6, tror jag, tar jag nog bussen ner på fotbollsträning och kanske til gymmet, innan eller efter... Sattsar sten hårt på träningen nu när det ändå inte är sommar väder här i sverige. Imorgon blir det även fotbollsakademin så bara att stiga upp tidigt och träna hela dagen :) Taggad till tusen! :) bilderna från musikalen kommer upp senare i veckan för min mamma som är hos mormor och morfar har kameran.. men håll utkik! ska även bättra mig med uppdateringn. Nee, nu tycker jag det blir lite mycket så vi hörs senare. Kram
-Julia


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback