Allt blir bra

Blev en rätt bra dag iallafall... Efter en rätt seg hemkunskap med städning gick jag och min fina vän Mathilda och köpte massa gosaker bara för att det är tisdag och jag blev genast snabbt på bättre humör:) gick och kollade på niornas teater genrep och sen rolig engelska :) gick/cyklade långsamt hem med Karolin, Sanna, Mathilda, Ebba och Emelie för att först vinka av Karolin som åker till Sardinien imorgon och för att Emelie skulle med mig ner till kyrkan för att repa :) gick riktigt bra på repet;) hann igenom allt en gång och lite till;)
Imorgon är det ledigt och jag tänkte sova men det blir det inget av eftersom
jag ska fota med Josefin på förmiddagen, ner till kyrkan och repa på eftermiddagen och sen kommer min underbara vän Hanna med sin moppebil och hämtar mig för att åka ner och kolla på A-lags match:D lär ju bli en helt awesome dag iallafall!!! :) men nu ska jag sätta mig och skriva lite tills imorgon och bestämma lite kläder inför fotograferingen;) hehe
(bilden är från när jag och Josefin fotade för typ ett år sedan, små var vi...) ;)
-Julia



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback