Vi har ju sämäster

Bilderna är tagna med MIN NYA KAMERA!! :D Nikon 3100 :D
SÄÄMÄÄÄSTER!!
Har semester nu och resten av min familj också! ;)
Galet härligt!! Varit på stranden hela dagen badat lite men mest legat i solen och läst och solat :D
kom hem vid 5 och drog igång och städade för veckan och med det betyder det att jag har semester nu eftersom jag åker iväg nästa vecka och inte hinner städa då :) och är ledig från jobbet i 3 veckor framöver nu :D underbart!
Sitter och kikar på frågorna och hur jag ska svara! hihi kommer bli roligt. Där emot är det bara en av er som lämnat bloggadress så kommer bara bli en länk! :) svaren kommer upp kl 20:00!:)
Nu ska jag äta sämäster grillat med min familj och njuta av att jag har sämäster! :D :D x)
-Julia


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback