Tell them I love you

Har haft en mysig kväll med familjen :) go grillat och mina maränger efteråt :)
Mina knäppa bröder har kommit på något gör bra :) De bränner upp alla mördarsniglar som krälar omkring i trädgården. så ikväll skulle de elda lite och hängde på lite :) ahaha va skit kul! Dom skötte sniglarna och jag förökte få fyr på elden! :D lyckades tillslut efter att fått ta på solglasögon hämta månadens tidningar och massa paket tändstickort ;) haha! nu ska jag lägga mig och läsa ut min bok tänkte jag och sen sova :) på lördag åker jag och mamma till Göteborg för att shoppa lite :D åååh älskar när mamma frågar "ska vi ha tjej dag på lördag?" <3 underbart! lär komma hem med en hel del påsar :) God natt på er! kram
-Julia


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback