Svar på frågestunden!! :D

Vad vill du jobba med när du blir äldre?
Sv; Oj det är verkligen en jätte svår fråga och mitt största livsfunderare nu. Jag vet inte riktigt, men min dröm skulle vara att åka runt i världen och turnera runt med ett grymt band, jobba på en musikal eller spela in "musikalfilmer" (och "vanliga" filmer). Annars skulle jag kunna tänka mig att designa hus, jobba i en grym klädesbutik, resa runt till olika fattiga länder och hjälpa dom osvosvosv...
 
Har du något sommarjobb i sommar?
 Sv; japp, jobbar som servitris på en sommargård :D

Vad ska du göra i sommar?
Sv;Jag ska göra det roliga som att åka runt i sverige i bil... ^^ min familjs stora glädje ;) haha!! ne men först ska jag åka upp till min stuga som ligger lite norr om Idre, sen över sverige till Stockholm där vi ska gå på gröna lund, shoppa och andra roligtheter med några vänner till familjen :) Sen till mina kusiner som bor utanför Stockholm. Efter det rullar det upp mot ö-vik där vi ska hälsa på några vänner som mamma och pappa lärde känna när det pluggade på universitetet som även har barn i våra åldrar:) När vi är klara där brummar vi iväg till min hemstad Luleå!! :D där vi ska träffa en till familj som mamma och pappa känner sen tidigare och en jätte fin kompis till mig! :D saknar henne massor! sen ska vi rulla H E L A vägen hem igen! :)haha kul semester ;)
 
Tränar du något, vad isf?
Sv; Japp, jag tränar fotboll 2 gånger i veckan och även på gym. förut var jag på gymmet 3-4 gånger i veckan men nu är jag knappt där men ska börja typ NUU! igen! ;)

Har du ngt husdjur, vad isf?
Sv; Jag har haft 2 kaniner och även när jag va riktigt liten hade vi en hund, som senare fick flytta till min farmor och farfar pga av att pappa blev allergisk.

Vad börjar du för klass till hösten?
Sv; jag blir så stor att jag börjar 9an :D

Vem är din idol?
 Sv; har inte riktigt någon idol men om jag måste säga någon som slår ALLA är det nog Michael Jackson! :D <3
 
Har du någon favorit artist/band?
 Sv; Michael Jackson skulle det vara isf :)
 
Vad är det bästa du vet?
Sv: om du menar att göra? så är det nog att få vara med mina vänner och familj! :D och har saker att göra (som jag gillar att göra), blir helt knäpp av att bara gå runt och inte veta vad man ska göra...

Vad är det sämsta du vet?
Sv; Eftersom jag älskar att ha saker att göra hela tiden och tycker det är hur roligt som helst så är ner nog när jag har så myket att de hamnar på samma tid och måste välja bort något... :(

Om du har varit på konsert, vilken var din första?
Sv: Har varit på några konserter men kommer inte ihåg alla. Vet att jag var på en i Stockholm när jag va typ 7år men den jag minns mest är nog när jag va och kollade på Amy Diamond vid typ 10 års ålder :D (va helt galen i henne då xD) ahaha

Vilken artist vill du helst av allt träffa?
Sv: Hade varit hur coolt som helst att ha fått träffa Michael Jackson.. :( men annars typ Miley Cyrus, 1D, Lady Gaga, Justin Bieber hade varit hur häftigt som helst!! Haha!! :D

Är du allergisk mot något?
Sv: I stortsett inte, Är lite kännslig mot citron men inget jag dör utav ;)

Vilken är din favoritårstid?
Sv; SOMMAR!! :D :D

Gillar du te?
Sv; Jaa, underbart att dricka när man är frusen och specielt med honung i ;)

Gillar du kaffe?
Sv; Jag dricker inte kaffe svart men gärna en latte! men då ska det vara mycket mjölk och socker på ;)
 
Har/ska du ta konfirmationen?
Sv; Japp jag konfirmerade mig 3/6 :D
 
Vad ska/vill du gå för gymnasium?
Sv; Ytterligare en livsfunderare än så länge... Jag vet faktiskt inte... Va jätte säker på att jag skulle gå Estet men ju mer information om olika lenjer vi fått blev jag osäkrare. Men lutar måt Samhäll, Natur, Ester. Om jag har tur så kommer Naturestet komma tillbaka nästa år och då kommer jag utan tvekan köra på det :D
 
Är du kristen? (eftersom du är i kyrkan ganska ofta)
Sv; Japp det är jag!! :D och aa, jag är ganska ofta i kyrkan! :D Tycker det är synd att andra inte förstår vilken lättnad det är att veta att man är älskad utav gud! :D Men jag tror många även inte vågar bli kristna men tycker du ska ta steget och se vad det är. Gå till din närmaste kyrka och om du har tur så är det en frikyrka och där har dom ofta vissa kvällar där man kan komma som man är och ha hur kul som helst! (vet dock inte hur det är i svenska kyrkan) Om du skulle vilja läsa mer om att vara kristen som tonåring så rekomenderar jag dig till www.iamsure.blogg.se där min syssling skriver om hennes liv och vad gud gör hon henne!:D Helt GALET bra blogg är det!! :D rekomenderar det GALET mycket!! :D :D
 
Den enda som länkade sin adress vad... http://idahtt.blogg.se/ Super fin blogg är det! :D
Hoppas ni är nöjda med svaren!! :D kram!! :D


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback