snurrande huvud med många viljor

Kom hem för en timma sen från träningen. Gick sådär, det märks att jag inte tränat på jätte länge. När jag nu cyklade hem fick jag tyå idéer... 1. Nu när jag kommer hem ska jag unna mig ett bubbelbad ;) 2. jag MÅSTE börja träna på riktigt!:) två bra saker som jag kommer fullfölja ;) min andra idé kommer jag köra igång med redan imorgon, om ni vill läsa mer om det, följa det och kanske få lite tips och peppning så kommer jag göra en blogg om detta som kommer heta www.inmywayy.blogg.se kommer börja med en enkelblogg för att se hur det går. och om jag känner att det blir bra osv så kommer jag avansera den med bättre design osv... just nu är det bara vitt men kommer pyssla lite med en enkel desig och planering under kvällen. osv.. så häng gärna med och träna! :D men nu ska jag göra mig en kopp varmchoklad, ta fram hårinpackning tappa upp varmtvatten och rigga upp musik för jag måste få tänka lite på en del saker som snurrar i huvudet... kram -Julia


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback