Shopping

Sitter i en soffa och mår inte så jätte bra... Har jätte ont i huvudet, ont i hallsen och snuvig.:( inte roligt. Orkade mig ändå ut på stan tsm men Miriam. Handlade allt som jag inte skulle handla.. Snille köpa ett par jeans men kom hem med ett linne, lösnaglar och hårspännen... Aja får fixa det i luleå dit jag åker imorgon!! Waaaah! Kommer bli så sjukt roligt!! Vi ska göra en choklad tårta här nu som vi kan äta ikväll. Kanske blir att åka på en fest senare men får se om jag orkar..-.- rätt suger på det eftersom jag inte varit på fest på flera veckor. Imorgon åker jag som sagt till Luleå och min underbara saknade Lovisa :D <3 kommer bli galet gryyyyymt!!! Men nu ska jag hjälpa till lite, kanske. Och även ringa till min fina saknade vän för hemma! Waaah mitt hjärta går i tusenbiar vad jag saknar han! <3 hihi! Nää, Julia! Nu överdriver du så sluta babbla! Kram på er! -Julia



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback