Min storasyster --- nästan

'
sedan midsommar...
Hola!
rättbra uppdaterig idag faktiskt! :D hihi! jag är bra!
Härlig fotbollsträning förut. Cykladener med Lovisa, Rut-Lina och Carolina :) efterträning smsade Lovisa mig och frågade om vi skulle bada, och självklart va jag på :D hihi! Cyklade ner och badade :) underbar!! faktiskt rätt varmt i vattnet och såå :) Lovisa är förövrigt en underbar vänn till mig. Som en storasyster för mig!! :D <3 åkte hem till mig och tog en kvällsfika på mitt rum! myyys!! pratat en heldel eftersom vi typ inte träffats på en miljon år!! blev en hel del gymasie diskution eftersom hon börjar 2an till hösten och kan de där nu :) hihi! får bara mer och mer panik om vad jag ska välja för varje gång jag tänker på skolan...! får väll göra som alla andra sen och välja sammhäll :) hehe! Hon gick nyss hem till sig eftersom hon jobbar imorgon, stackaren! :)  och helt random nu har jag satt på en Alexander Ryback skiva!! ahaha!!! helt galet!! gillar hur han gör sina låtar, kan va riktigt bra ibland! måsta göra något liknande själv! :D haha! tänkte även komma isäng i tid idag eftersom jag inte somnade för än 02:00 inatt och vaknade vi 08:30... hehe imorgon blir det även film mys hos Micha med andra goa vänner:D hihi! säkert kombinerat med bad och andra skojsigheter :D ahaha!! :D uppdaterar mer imorgon om inte mer ikväll! :)
-Julia


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback