Många timmar instängd

Sitter i bilen på väg söderut och hem. Ska bli så otroligt skönt att få sova i sin egen säng! Åkte vid typ 21 och ska köra natt. Så vid 8 imorgon kommer vi till våran stuga där vi ska pausa. Äta på resturang eftersom mamma och pappa har bröllopsdag;) och åker för hoppningsvis hem på kvällen eller möjligtvis på måndag morgon;) har haft en super bra semester trotts att jag inte va så jätte taggad innan. Idag har vi varit på en liten gård i en gammal del av Luleå där vi fikade, åt glass, satt och pratade en massa med Petter och Lovisa i solen och han även med en hamburgare;) hihi när vi kom hem kom Petters kompisar förbi på sina mopeder så hängde lite med dem en stund:) så underbart trevligt folk det bor där uppe!! Men nu ska jag försöka sova lite, men får väll se hur set går eftersom jag har en viss förmåga att börjar fundera på så många olika saker när jag bara sitter, och lyssnar på musik... Och då går det inte att släppa tankarna och inte att sova.. Får se om jag orkar uppdatera imorgon, om jag ens har internett men LOVAR att det ska bli toppen bra uppdatering när jag kommer hem med massa nya bilder från semester! Har varit borta i över 20 dagar och har imprinsip fotat varje dag! Så håll utkik!! Kram och godnatt på er! -Julia



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback