Kväll i lobbyn

Sitter nere i lobyn och pysslar men en magnet kub mina bröder köpte idag-.- samtidigt som vi äter gårdagens gröna vinst;) hihihi! Har haft en bra dag i underbara Stockholm:) varit i gamla stan, inne och utanför slottet och sen på tekniska museet:) sen åkte vi vidare till Globen där vi åt glass och åkte skyline:) så ni kommer få super fina bilder väg jag lyckas få internet på min dator.... Sen åkte vi till min favorit resturang, HARD ROCK CAFÉ :D. Såå sjukt god mat, hög musik och super härliga servitriser :D vi fick en som bara pratade Engelska så jag fick briljera med mina kunskaper från engelska lektionerna:) gick rätt bra, och han va hur trevlig som helst;) nu ska vi dunka lite mer musik och sen sova. Imorgon äter vi sista hotellfrukosten för denna gången :( och sen vidare till min saknade små kusiner där vi sover en natt och sen vidare uppe till övik :D kommer sakna denna fina stad. Och jag har konstaterat att jag MÅSTE flytta hit! Ååh vad jag älskar stressen, folket, tunnelbanan, resturangerna, och ALLT annat!! <3 stor kärlek!! <3 kram!! -Julia



Kommentarer
Olivia

Vinnarna är nu uppe på bloggen ! Kika in om se om det blev just du, annars är det bara att anmäla sig igen :) http://fotonilingonskogen.blogg.se/2012/july/vinnarna-ny-omgang.html#comment
Ha en bra start på den nya veckan :)

2012-07-22 @ 22:51:31
URL: http://fotonilingonskogen.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback