I look at you, you look at me. but you don't see the love that I give

Godmorgon! Mamma väckte mig vid halv 8 och då va det bara att traska upp eftersom vi skulle fira pappa! :) hihi! Har fått på mig lite kläder och så och ska snart åka ner till frisören. ska blå såå härligt att bli av med de slitna även fast jag hatar att klippa mig... hihi! Är rätt trött idag för somnade sent eftersom jag låg uppe och pratade med en underbar vän! :) hehe...  har även fixat några tidsinlägg eftersom jag åker till min stuga imorgon och den ligger mitt ute i ingenstans så finns inget internet där... men hoppas jag kan lyckas fixa lite inlägg när jag är i stockholm, ö-vik och luleå :) och så ska jag tjata lite på Emelie! :) men nu måste jag börja packa också lite innan jag åker ner till stan :) kram!
-Julia


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback