en sol på väg ner

Har berstämmt mig för att detta ska bli en så kallad träningsvecka. Måste verkligen komma igång med träningen innan skolan börjar och matherna drar igång! så idag har jag gått 7km pw och cyklat i en timm :) härligt! Har precis käkat lunch och kollat på karatekid 1 :) en film jag rekomenderar starkt! ska cykla ner till gymmet om en stund för att köra en massa styrka och knäövningar eftersom jag har börjat känna av mina knän igen... :( ska även sitta en stund i bastun också för att maximera förbränningen osv ;) hihi! känns på en gång när man börjar träna att jag mår mycket  bättre. har varit lite halft deppig under semestern men nu ska det vara slut på det! Nu ska jag verkligen köra till 100% i allt detta året! kram -Julia www.inmywayy.blogg.se
 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback