Zumba!!


Kom precis hem från en lååång dag. Men otroligt roligt
Börja med street dance :D såå roligt älskar verkligen dans! Sen kör och efter de lunch.
Sen va det direkt till gymix hallen för att ha idrott :) ååh va roligt de va att komma till baka till hallen efter 2 och ett halvt år! Satte massa volter och de va så länge sen! otroligt ;)
sen va det lång historia lektion som jag höll på att somna på.. hehe Sen drog jag och Emelie in till stan och jag köpte lite sallad och bröd. Gick till muskskolan där jag åt de. Såå gott med sallad <3 Sen mot gymmet där jag sprand i 30 min och efter de zumba i 45 min! ååh va härligt!!!
Nu har jag precis slängt i mig lite pankakor och ska ta en dusch och sen blir det att rå plugga! ligger lite efter i prejektet och så ;)
Ni är bra på att komentera också! Jag älskar det!
-Julia



Kommentarer
Josefin

Hur årkar du kvinna!??... HAHAAHAHAH.



Stolt fotograf*

Kram!

2012-02-08 @ 19:28:22
URL: http://footopixlar.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback