Var lade jag rösten nu då?

Kommit hem från konserten som var inplanerad i dag. Väldigt många fioler och var väl helt okej. Kan vara lite tröttsamt, men jag lyckades prata bort tiden ^^ Satt och pratade från ungefär tjugo i fem till åtta med någon paus när jag spelade. Hade inte hellerinte världens bästa röst och nu låter jag som en kråka. Hoppas det bättrar på sig. Jobbigt att tappa rösten, fast folk tycker att det blir väldigt tyst när jag gör det ^^' Fast tror inte att det är så farligt :P Ska fortsätta med historien som jag faktiskt pluggade lite på konserten med en i paraellklassen (det var han som fick lyssna på mycket av babblet) som också ska ha prov på fredag. Så lite fick jag också gjort :)

Godnatt så hörs vi imorgon! ;)



Bild på mitt lås till mitt skåp :) Tagen ur en rolig vinkel och är några veckor gammal. Oredigerad ^^



Kommentarer
Izza

Tack :) Ja, det kan man säga. Tack för din kritik, hjälpte verkligen!



Btw. Har ni kodlås eller med nyckel ? :D

2012-02-16 @ 06:39:16
URL: http://izzish.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback