Livets små kurvor

Vi lyckades få in ett videoinlägg efter ett antal innan det som lades upp. Jag tyckte vi kunde provat en gång till men Julia tyckte detta var bra. Störde mig lite att vi kom in på samtalsämnet lärare och matteböcker. Något vi diskuterar flitigt i skolan!

Har kommit hem från träningen och är allmänt helt slut och tuppar väl av snart så det blir lite snabbt här ;) Fast så tänker jag varje gång och är ädnå uppe till halv ett... Jag är ingen planerings människa!

Suttit och filurat hur man spelar in en video på min lilla digitalkamera, tror min systemkamera inte har den funktionen och orkar inte heller komma på hur den gör. Men digitalkameran har inte haft ljud när man spelade in och detta har stört mig så otroligt mycket! Upptäckte att kameran inte har någon högtalare förmodligen och att ljudet kommer när filen är i datorn. Så det problemet är nu löst! :D För det var väldigt roligt att göra ett videoinlägg så kanske kommer mera! ;D

Tack för alla kommentarer som ramlat in under dagen :) Gör mig väldigt glad! ^^



Från i somras :P
 
-Emelie



Kommentarer
Carro - http://four.blogg.se/

sv: okej, jadå

Vad gör du nudå? :D

2012-03-01 @ 03:04:32
URL: http://four.blogg.se/
lydia

sv. haha ja man vet aldrig ;) men tack! :)



Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback