trött tjej var det här

Så trött... inte fått så mycket gjort. bara lite engelska och lite histora repetition... bad day
Ska ta och skriva packlista och göra något med mitt knä som inte mår sådär toppen för tillfället efter min lilla cykel tur. Lovar att jag åker buss imorgon!! ååh vill va sommar!!
Sen blir det sängen för är SÅÅÅ HÄÄR trött nu så jag nästan somnar.
Har lekt runt lite med min underbara lillasyster! såå härlig när man jagar henne med en liten nallebjörn och hon skriker!! hahaha vad man skrattar! :D lagade även mat med henne förut. Så myys! bara hon och jag som åt och allt med tända jiis (ljus) och mma (blomma) haha! hon kan som ni kanske förstär inte prata så bra än, hon är ju bara 2 år så mer kan man ju inte begära ;) <3

bäbis fötter <3<3<3
-Julia


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback