Tror fåglarna tar över min värld

Kreativa jag satt och pysslade förrut ;3 Det blev en fågel på och igår skaffade jag twitter... Hjälp! Detta kan inte vara bra :S Julia hälsar att hon har det bra i sin stuga där hon åker skidor ;)

Vad har jag sjölv roat mig med idag då? Pysslat och sedan tillbringat över en timma i en matt/gardin/lamp affär... Det var sjukt tråkigt och min mamma sprang runt och kollade på allt möjligt. Jag hade handsfree och satt och lyssnade på One direction skiva på spotify ^^ Annars skulle jag väl legaat död i den affären nu x)

Fixade även prao plats till praon v16, v17 :) Blev Akademi bokhandeln :) Ska nog blev trevligt eftersom jag läser ganska mycket! Lovade bilder på getter igår, sedan kom jag på att det nog är lamm ^^ Smarta jag ;P









Hihi söta :D
-Emelie


Kommentarer
melissatagesson,

Hejsan, jag heter melissa & jag undrar ifall du skulle kunna sprida ut min video på din blogg när jag sjunger? :) för jag brinner verkligen för sång & vill att fler folk lixom ska ha lyssnat på den & någon vacker dag kanske någon upptäcker mig. skulle betytt mycket ifall du gjorde det!♥

http://www.youtube.com/watch?v=iblHkQlZ_sc&feature=g-upl&context=G207fc50AUAAAAAAAAAA

kram.

2012-02-20 @ 22:31:15
URL: http://tagesson.devote.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback