Tillbaka!

Jaha, nu var man hemma igen då! ;)

Kom hem runt sex, var raka vägen till sovan och bara lägga mig ner utmattat. Har sovit dåligt den här veckan genom att gå och lägga mig halv ett. Kört hårt idag med två träningspass och en hosta som inte vill gå över. Varit sjuk i tre veckor och börjar bli irriterad. Ser att Julia varit duktig med många inlägg medan jag har motionerat x)
är just nu lite irriterad över att den knappen man håller inne när man ska göra stor bokstav har blivit trög och funkar inte riktigt alltid. Så det tar längre tid att skriva. Något jag inte riktigt uppskattar. Inte min dag asså :P

Såg på melodifestivalen och antar att de rätta gick vidare. Här hos mig tycker folk att den enas snubbens låt, han som gick vidare till final och inte var Ulrik Munther var lik Loreens låt på något vis. Tycker inte riktigt jag, fast dem gick kanske i samma stil. Ulrik Munther har i alla fall höjt sig i mina ögon med en trevlig låt :) Oehört musikalisk, försök själva spela gitarr och samtidigt munspel? Tycker det ser komplicerat ut. Nej, ska krypa till kojs strax. Kom på att jag inte visat mina verk i photoshop. Dem ligger på fel dator x) Bloggar på laptopen och ph ligger på en vanlig dator. Internet är så trögt på den :l Så skulle behöva fixa ett USB minne så att jag lät kan ha bilderna på den. får fixa det! Men kollar så länge i min kamera där jag har bilder från flera år att bjuda på så var inte orliga! ;)







Det var lite kul att kolla igenom bilder ifrån i somras när jag fotograferade väldigt mycket. Blommorna i trädgården fick stå ut med mycket! ;) De översta var två stycken jag inte redigerat någon gång. Även om den andra är lite suddig ^^' Den sista bilden därimot har jag redigerat i många exemplar, fast detta är orginalet tror jag allt! Har inte dem redigerade här, men ska se till att ni får se dem! ;D

-Emelie


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback