Söndagsmorgon

Sitter framför datorn och funderar på vad jag ska göra idag. Någon i huset nämde något om att jag skulle städa mitt rum... hmm inte så säker att ja håller med den personen. Ska försöka unvika städa så länge jag kan. Men jag får nog hålla med att mitt rum är i total kaos. Ska kanske även ta fram litet skolböcker och försöka plugga i alla fall lite :) Har varit borta från skolan hela veckan och inte gjort något sen i Måndags ^^'

Hörs senare och får se om jag har städat något x)



Ännu en bild ifrån igår ;)
-Emelie


Kommentarer
ANGELICA.BLOGG.SE ♥ - VINN EN HEMLIG GOODIEBAG FRÅN E.L.F!

SVAR: HAha ja, men jag håller med dig helt och hållet :D

2012-02-05 @ 10:22:34
URL: http://angelica.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback