Solen skiner jag och jag tviner

Jag tror man kan säga så ;) Det rimmar och det är huvudsaken. Spelar ingen roll om sista orden betyder något eller inte. Men slog upp det i en ordbok (kan ni tänka er att det finns sådana? :D) och tvina är ett ord som betyder kraftlös eller tyna. Så kanske ett ord ;) Tänk vad ni har lärt er av att läsa http//:objectiv.blogg.se Till och med att läsa bloggar kan vara lärorikt! ;D

Hade om sagt tusen saker att göra idag, plugga var väl högst på den listan som Julia så fint nämnde är det lite den här veckan... Har försökt i några timmar och läst 9 sidor i Geografi boken är väl det jag lyckas med. :l Min kära stereo har krånglat hela dagen också, skyller på att den har snott min tid ^^ För tillfället funkar den hoppas det håller í sig!

Håller på att försvinna här inne så ska nog springa ut lite och få frisk luft som en vuxen person skulle ha sagt 8) Sedan får jag väl ta tag i allt.



Den här bilden gott folk stod jag med kameran lutad uppåt ett träd... Det är avancerare än det låter! ;)

-Emelie


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback