Semlor och Snö

Sjuk fortfarande -.- Varit på apoteket och köpt alvedon, var plötsligt bara slut här hemma x) Jag och mamma passade då på att köpa semlor som vi satt och smaskade i oss när vi kom hem. Jag kan säga att det var väldigt gott, han inte ens ta kort på dem ^^' Att startas bloggen kom även till när man satt och åt semlor, så man har mycket att tacka dem här underbara bakelser! 

 Sitter som vanligt i min ensamhet här, börjar bli en uttjatat story måste jag säga. Har snöat hur mycket som helst, ingenting jag hurrar över. Det är bara kallt och eländigt. Sorry alla vinterälskare men jag fryser bara! Men vintern älskar att posera så tog lite kort :)





Kommentarer
ALVA

svar: haha jaa, jag är sjukt trött på snön redan nu!



Jag följer er nu! :D

säg till när ni följer mig!

2012-02-03 @ 14:35:40
URL: http://yellowmonki.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback