Plugg Plugg Plugg

Har man varit borta ifrån skolan i en vecka och inte orkat göra något skolarbete har man lite att göra inser jag nu när jag sätter igång Söndag kväll O_o Jag är inte den smartaste när det gälle sånt här ^^' Så nu måste jag återgå till de kära böckerna och inte stressa ihjäl mig själv när jag tänker på allt skolarbete.

Sen har Julia skrivit information om sig själv. Jag ska göra det också har jag tänkt, någon gång i alla fall när jag har lite mer tid än jag har just nu x) Suck, jag som har tyckt att tiden stannade upp den här veckan. Så fel jag hade! Jag har väl egentligen bara latat mig den här veckan. *Suck*



Min fantastiska slitna historiabok. Håller på att läsa om franska revolutionen och har insett att jag har ett missat matteprov att göra också. Begraver mig i skolböcker just nu. Min skrivbok syns på ett hörn med ;)



En dock trevligare bild på en rolig buske som jag fotade igår :) Den var typ krokig överallt :D Läxböckernas bild skrämmer mig :S

-Emelie


Kommentarer
Josefin

Tack! <3

2012-02-05 @ 20:08:27
URL: http://footopixlar.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback