Once upon a time

Total utmattad tjej som sitter framför datorn ;) Väntar på att klockan ska bli åtta då Once upon a time börjar på femman. En gansk bra tv - serie. Har börjat skriva på en berättelse/novell efter att läst mycket dem senaste dagarna :) Får se om det blir något bra... Kanske kommer upp här om det finns läs sugna läsare! Det var en intressant mening måste jag säga ^^

Kompisen min åkte hem förrän stund sen så är själv nu ;) Hörs kanske senare med en del av novellen? ;)



Yey jag och min syster ;) Jag är till höger!



Inte min cykel men den stod lockande i somras och kom med på bild! ;)

-Emelie


Kommentarer
S A N D R A S F O T O N

fin blogg!

händer idag då? :)

2012-02-24 @ 17:28:46
URL: http://saandrasfooton.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback