Om Emelie

Namn: Fantasifulla namnet Emelie Johansson
Ålder: 15 år. Fyller 12 Januari
Intressen: Jag spelar fotboll och tränar friidrott lite smått ibland :P Spelar fiol och sjunger i kör, men vet inte om jag har världens bästa röst. Men jag gillaratt sjunga så vem bryr sig :D Gillar att läsa böcker även om jag inte hunnit det på sista tiden. Fotar mer och mer och älskar att redigera när jag har tid ;) Tycker om att rita och måla med när jag hinner ^^
Personlighet: När folk beskriver mig kan jag lätt få höra ordet galen. Haha x) Nej men jag är väl lite tokig ;) Älskar att ha roligt och vara med kompisar. Människor beskriver mig som en glad person och kan inte förstå var jag får all min glädje ifrån och ska jag vara ärlig, inte jag heller :D Så kortfattat: Glad, inte långsint, full i skratt och full av idéer ;)
Framtiden: Ingen aning x) Vi får se ;) Next up är i alla fall gymnasiet. där min¨beslutångest kommer fram :S Men kommer väl gå något vanligt program :)

Det var väl kortfattad info om mig ;) Är nog inte riktig min grej att skriva sådan här info. Jag skulle kanske bett Julia skrivit min också? x) Önskade i alla fall att jag fick möta alla trevliga människor att ni fått lära känna mig. För när jag löser min egna text om mig så låter jag lite galen :3 Men jag anser att jag försöker vara mig själv och göra vad jag vill :) Därför använder jag inte smink och jag kan säga till intresserade att jag är naturligt lockigt och inte gjort någonting på bilderna som visas här på bloggen :P Ibland inte ens borstat det. Men det är ju en annan historia ;)




Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback