LOOOOOOOOOV!!!

Såå härligt med lov!! ååh vad jag har längtat!

hel bra dag idag! mixade med musik på piken! haha! min, Emelies, Josses och Rebeckas låt ägde!
Hade även historia prov som jag faktiskt tyckte gick rätt bra! Men slutade dagen med att inte klara verb testet... Suck... aja bara att ta igen det efter lovet. haha :)
Tog bussen hem men bästa Karolin och han snacka en hel del om allt :D älskar dig tjejen<3
Nu ska jag ta och packa inför fjällen:) åker tidigt imorgon så hinner inte blogga innan men ska föröska hinna fixa något tidsinlägg under veckan eftersom det inte är bra internett där och det funkar inte att blogga från blogg.se appen... suck

Aja ska se till att Emelie håller er uppdaterade:) ska ta miljoner bilder som kommer upp när jag kommer tillbaka i slutet av nästa vecka :)
Vid 5 drar jag mig mot gymmer för att träna ARKE sista gången innan skidor :) jätte härligt eftersom jag bara tränat en gång denna veckan när jag brukar träna upp mot 8 gånger :) hehe

Jag och Emelie har även gått och förälskat oss i One Direction! aah vi dansar runt till musiken all the time! <3
Ikväll blir det också att träffa massa fina vänner innan alla åker till fjällen. Blir massa mys, godis och skratt kan jag lova! <3
Men nu ska jag sluta tjata och föröka packa lite :) hehe

-Julia


Kommentarer
Josefin

Finis<3

2012-02-17 @ 15:26:30
URL: http://footopixlar.blogg.se/
Isabellasphotographing - lets rock the photography world!

fin blogg & fina bilder :)

tjänar du pengar på din blogg? Om inte är det bara att klicka på länken nedan och läsa och sedan registrera dig. Ett snabbt, enkelt & säkert sätt att tjäna extra pengar! :)



http://isabellasphotographing.blogg.se/2012/february/adsettings-1.html#comment

2012-02-17 @ 15:39:37
URL: http://isabellasphotographing.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback