Looks like we made is


bilden är sen jag och Emelie var ute och fotade för någon månad sedan.
Va på såå dåligt humör på förmiddagen idag. usch inte roligt... åt lite mat och fick lite energi. Åkte skridkor idag också, gick sådär eftersom jag ramlade med cykeln i morse så mitt knä blev alldeles svullet... :(
Nu ska jag sätta mig och plugga. har hur mycket som helt att göra. Ska även börja packa inför sportlovet ;)
Bara två dagar kvar i skolan innan lovet. såå gött. Ska sova riktigt mycket då + åka massa skidor med fina vänner och ska även plugga lite :) Men ska ta en dag i taget innan, annars blir det inte bra...
-Julia


Kommentarer
Wilma

Superfin blogg!

2012-02-15 @ 20:53:28
URL: http://imagesbywilma.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback