Latheternas dag tillsammans med får

Så kan man väl på ett smidigt sätt sammanfatta denna dagen :) För er som har kollat bloggen mycket idag vet att det är det enda jag gjort idag :) Men var väl lite trött ;) Tycker i alla fall att får är så underbart roliga, så varför inte bjuda på några fårbilder! :D Tagna från i höstas hos en kompis som har en granne som har får ^^ Blir någon mer bild på mig (WOW :O) och på söta små får ^^' var ett får som viftade på svansen så fort man rörde den ;3 urgulligt!

Så ni vet gjorde jag info inlägg förrut till sidmenyn ;)






Riktigt charmerande bilder måste jag säga 8) Har små getter på bild också... Men dem kommer senare. Blev fler bilder än jag hade tänkt mig! :) Kul att dem står och drar i min jacka för att få uppmärksamhet ^^

-Emelie


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback