Kurerar mig.

stressiga damen här. Har haft så sjukt mycket saker fram och tillbaka idag och har det även resten av veckan.
Idag hade vi lång skoldag. Sen direkt till min sång grupp. Efter det sprang jag igenom hela stan för att ha fotbollsträning. Efter det hade jag en timma där jag skulle hinna äta lite mat. Sen gick jag tillbaka igenom stan för att först springa på rullbandet i en halv timma och sen ha zumba pass. Men tror ni det blev någon zumba? - Nepp den va såklart inställd (kanske lite tur för mig) Mamma kom och hämtade mig och när jag kom hem kände jag att jag behövde slapna av och sappade upp vatten i vår bubbelpool och la mig där med tända ljus och lugn musik. Såå härligt! Behövde det. Niu ska jag sätta igång med min "to do" lista. Den börjar bli ganska lång nu.
Som ni kanske märkt är Emelie frisk och där med sämre uppdatering.
Hoppas ni har haft en fin dag så ska jag försöka höra av mig med lite bilder sen igår ifall ni vill se, innan jag går och lägger mig.

bild på Emelie och vår otroligt fina vän Karolin sen Emelie fylde år :)
-Julia



Kommentarer
Emelie

Det var ju en väldigt vacker bild på mig -.-' Jag ser ju totalt galen ut! :o Ursäkta folk att ni får se denna bilden! >.<

2012-02-06 @ 21:09:21
URL: http://objectiv.blogg.se/
Adina & islandshästen Funi

Åh, du är precis som jag har varit! Massvis med bollar i luften, tränar typ hela tiden osv ;) Men det är skönt! Bränn inte ut dig bara utan försök få någon lugn stund ibland :)

2012-02-08 @ 15:51:32
URL: http://fyrbentaspringare.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback