Komedi?

Satt precis och såg på Vänner, trodde det var en komedi. Har jag fel om det? För dem typ bråkade och det var deprimerande att se på...
Är jätte trött, kan bero att jag suttit och pluggat till halv ett varje natt. Blir lite trött då. Nu tillbringar jag min tid framför tvn och försöker skriva en uppsats om mänskliga rättigheterna i reklamen. Ska skriva om kvinnors förhållanden i Afghanistan. Läste om det och det är allvarligt. Förstår verkligen inte hur vissa länder kan ha hamnat så efter :I Gör mig verkligen ledsen.
Var i alla fall kalas och tårta här igår så ddatorn hanns inte med ;) Fotade lite, fast inte så kalas inriktat då, men ändå ^^ Kort är alltid trevligt :D

Nej nu åter till uppsatsen!





Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback