Klockan tickar sakta

Sitter i sängen och surfar runt lite smått ;) Läser alla 1D noveller som finns... Kan vara trevlig underhållning! ;) Dagen som Julia sade har väl varit helt okej, men som vanligt tusentals grejer. Träningen blev inte så jobbig för att en tjej svimmade i slutet och allt stannade av ^^' Trevligare slut kunde man fått på sin kväll, särskilt om stereon viljat funka. Grr, han håller på att vinna kriget!
Övertalade mamma att spela gitarr förut så att jag kunde sjunga Love story. Riktigt mysigt även om hon aldrig hade hört låten innan x) Själv är jag total kass på gitarr. En gång sa en tjej till mig: "Du sjunger mycket bättre än du spelar gitarr" Det håller jag med om! ;) har väl blivit lite bättre ändå ;)

Vi hörs imorgon för nu ska jag allt sova! Har fortfarande dålig dygnsrytm känner jag x)


Göteborgshjulet i suddigt format. Tror det är Julia som tog den i höstas när vi var där med skolan, men är inte säker ^^

-Emelie


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback