Kävllen idéer sprutar

Har "sovit" en stund i mina religions papper sammtidigt som jag kollar lite TV.
Tänkte jag skulle få sova nu eftersom jag inte fick så mycket sömn förra natten ^^ soma runt 2 och vaknade 6 :) alltid lite påfrästande sen i skolan :) Men eftersom vi inte har något gästrum i min lilla lya och mormor och morfar är här är jag så givmild och låvar ut mig älskling :( så jag sover på vardagsrumsgolvet där de vuxna sitter och pratar och vägrar flytta sig. Men då kommer kvällens idéer sprutande ur mig och jag tänker sätta mig och skriva, men vad händer? Jo man hamnar här. Men musik, fb och bloggen :) aja, underhållande det också ;)
Nu tänker jag skriva lite Georafi om jordbruk och försöka inse att jag kommer total faila på engelska minitesten vi har på fredag! hehe har jag pluggar på de 30 verbern och alla olika saker runt omkring som? -Nej... hmm och jag som tänkte klara detta... Vi kör på känska och hoppas på att turen är på min sida denna vecka ;) ska även se över kamran nu innan helgen. Komemr bli såå roligt :) får se till att Emelie håller i uppdaterigen under dagen så ska jag försöka slänga in något om jag hinner. Men lovar att ni ska få se bilder på söndag kväll :)

Liten fin bild sen en annan gång jag fotade hockey x) (dålig kvalité)
-Julia


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback