Kallt

Brrr... Var riktigt kallt när jag var ute tidigare idag! Mina händer var stelfrusna eftersom jag inte kunde ha tjocka vantar. Fick istället dras med ett par tunna. Tog ett tag innan jag var varm igen.
När jag satte mig vid datorn för att se efter hur bilderna blivit tyckte mamma att köket behövdes rengöras, så vi började städa där.

Äta och ta en titt på melodifestivalen. Var intressant hur folk hade röstat, men tror att Loreen faktiskt kan vinna hela saken. Det beror på vad som kommer, men låten kändes bra ^^

Sitter nu och halv tittar på någon James Bond film som går på tvn samtidigt som jag grejer vid datorn som sagt :)

Här kommer de bästa bilderna ifrån idag då! :D













Var själv så det blev bara naturbilder ;)
-Emelie


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback