Kall morgon

Godmorgon alla glada, (och ledsna också) :D
Vaknade vid 9 och tt frukost med familjen. Mys:)
Var sedan tvungen och maxitvätta mitt hår. Jag är väldigt rädd om mit hår och vill att det ska må bra även fast alla aktiviteter de får prova på. Så jag är noga med att tvätta det med bra shampo. Men när jag nu va i fjällen så glömde jag så klart mitt shampo hemma och fick använda "vanligt" shamop. och detta har gjort att mitt hår har sett ut som en rishög hela veckan :( Men nu har jag i alla fall duschat med mitt shampo och mitt hår mår snart bra igen ;) hehe men när jag nu stod där i duschen med massa shampo i håret, vad händer inte då om inte att varmvattnet tar slut. SUCK! ^^ så fisck bli kall dusch för min del idag, men är i alla fall redit vaken nu. hehe x)
Idag ska jag göra lite ärenden på stan, städa rummet, packa upp alla mina väskor, redigera bilder och plugga. hehe men ska uppdatera så fort jag hinner och har något roligt att berätta :D

bild sen förra året.

-Julia


Kommentarer
Anonym

Kan inte du göra en video/inlägg där du visar vad du använder nör du tvättar ditt hår far jag har också stora problem med mitt hår :)

Älskar eran blogg! <3

2012-02-27 @ 08:51:41


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback