Humöret svänger

Sitter här och är på riktigt bra humör ;) vet inte riktigt varför, men spelar det någon roll?!
Har precis ätit och inser att jag inte gjort något av det jag skulle göra dennna dag än.. hmm.
får nog sätta igång... Nu blev jag på mindre bra humör. Har varjefall redigerat någora av bilderna som ni ser. Detta var årets sista bilder med snö som jag tar. Ååh efterligen vår :D
Men när jag nu tänker på det är det skola imorgon också. Usch, fy och blä... Nu blev jag inte alls på bra humör..
Veckan som kommer ser rätt bra ut i alla fall. Lördag och Söndag blir det att göra stort foto jobb men min fina vän Lisa eftersom det är hockey cup här i stan :) ååh va kul det ska bli. :)
Insåg alldeles nyss att jag har Matte prov, musikteori prov och religions prov under kommande vecka! ååh! Kommer jag klara detta?
Självklart! Använder mig alltid av min kompis ordspråk...
"Allting löser sig alltid förr eller senare, på ett eller annat sätt, även fast det inte alltid blir som man tänkt sig"
Riktigt bra faktiskt! Tänk på det i 10 sekunder. Det stämmer faktiskt! :D Tänk alltid på det när ni tycker att något är jobbigt :)
Nu ska jag göra något vettigt. Får se vad det blir :) annars fastnar jag nog framför fb hehe :) goa vänner där ;)


litet smak prov på bilderna :) lovar att det kommer fler under dagen :)

-Julia


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback