Hon återvänder

Nu är jag tillbaka :) hehe glada? nja det vet jag inte, vi verkar ha klarat er rätt bra med Emelie :)
Va underbart att komma hem och se att det är vår här :D Måste ta mig ett vår rus imorgon ;) hihi
Kom hem 19:59 så han precis till melodifestivalen ;) rätt bra låtar idag. Tur att Danny gick vidare även fast han sjöng rätt falskt första gången... Satt i soffan med hela familjen och åt god mat. Myys :)
Min vecka uppe i fjällen har varit toppen. Spenderade nästan hela veckan med komisar till familjen där. Massa skidåkning, mys, bak, massa onyttigheter och galet mycket skratt :D Vi har haft både toppen väder och botten vädet. Vi åker skidor på ett ganska litet ställe men hur bra som helst eftersom det nästan är bara vi som åker där så det är ALDRIG några köer till liften ;) Trotts detta lilla place har vi lyckats starta laviner, kört i diket med bilen, grilla korv i backen, fastna i liften, vurpa i backen, fira två åring, ta 300 kort på 2½ timma och typ 1000 åk på 6 dagar :)

Blev inte så många biler som jag trodde det skulle bli för insåg att det skulle bli lite svårt att få med systemkmeran upp i liften. Men idag hoppade jag skidåkningen och fotade innan vi åkte :) har inte laddat över bilderna än men ska fixa med sånt imorgon när jag har lite energi.
Trots att jag har lagt mig vid 22 och sitgit upp vid 8 varje dag är jag hur trött som helst... suck. Är inte lkov till för att man ska bli pigg?? ^^ aja...

Imorgon blir det att fixa alla saker som jag vill hinna innan alla aktiviteter drar igång igen som vanligt. Då ingår det att ladda upp bilder från veckan hit, så håll utkik. :) Men nu ska jag dra mig tillbaka till TV för att kika lite Bond ;) hehe inte så intreserade men orkar inte göra något annat nu.. -.-



-Julia


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback