Hemma

Jag är hemma :O hehe Hade hemkunskap som slutade tjugo i 11, maten öppnar kl 11 och nästa lektion är inte för än 12 så det kändes ganska självklart att åka hem och vila lite.  :) Så passar på att göra ett litet inlägg när jag endå sitter vid datorn :) Det suger att mig blogg.se inte funkar. Varje gång jag ska lägga ut något står det "fel anrop" !! Någon teknisk människa som vet vad det kan vara fel på, får gärna hjälpa lilla otekniska jag (a)
hihi. Men nu ska jag hitta pånågot innan jag cyklar tillbaka till skolan igen ;) efter skolan blir det kör med Emelie. Kanske vi gör något video innan eftersom vi har lite tid då;) vad tycker ni?!

-Julia


Kommentarer
Hanna

Ja! Vidioinlägg gillas stort!

2012-02-28 @ 11:10:47


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback