Helt sjukt mycket!

Förlåt för usel uppdatering.
Lång skoldag med många oväntade saker. Men de gillar jag? Gör ni det?
Efter skolan va det kör och sen hem och äta. Efter det gick jag upp till Jossan där vi redigerade lite bilder som skulle iväg idag :) kollade även ett avsnitt ALIAS. Kan btw rekomendera den starkt! Är perfect film till de som gillar spänning och spioner!
Sen hem och beta av min "to do" lista (Ni kommer få höra om den ofta)
Nu ska jag skicka iväg ett antal mail till och försöka kolla lite på matten. Sen blir det sängen för mig för m¨r inte jätte bra och jag måste vara frisk imorgon då vi ska dansa street med en GBG grupp och sen vidare till gymix! ååh va länge sedan de va jag var där!! Ska bli såå kul!

-Julia


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback