Helgen

Har suttit och redigerat två bilder ifrån helgen när jag och Julia var ute och fotade. Tänkte att jag nu skulle ta och se på andra säsongen av Glee när jag har brist på saker att göra. Då märker jag att jag inte har sett hela första säsongen utan bara hälften av första! Jag trodde jag hade Glee season 1, men uppenbarligen så har jag Glee season 1 volume 1. Då finns det självklart en Glee season 1 volume 2. Så jag blev en aning irriterad nu -.- Den är såklart slutsåld eller utgått ur sortimentet om man inte vill köpa på någon total skum sida. Så får väl köpa hela första säsongen och ha dubbelt 13 avsnitt x) Tur att det är rea på det och kostar kanske bara 149 Kr. Så jag får väl sätta på någon annan film eller fortsätta i Photoshop! ;)

Stolt att jag håller så bra uppdatering bara för att jag är sjuk och sitter hemma och möglar 8)



Här poserar jag så stolt framför kameran :D Det blev konstigt nog mest bilder på Julia när vi fotatde i Lördags. Jag kom med på tre seriösa bilder utan en kamera i handen. Två av dem blundar jag på och den ena är jag på headern ;) Sedan var jag med på några mer när jag galet hoppade runt bärande på en kameraväska. Jag frös som in tusan! Sedan är Julia mycket bättre på att posa än jag. Jag bara ler glatt med hela munnen :D


Här kommer också en av alla bra bilder på Julia. Var riktigt svårt att välja vilken jag skulle anfalla med min främsta vapen Photoshop. Har inte gjort så jätte mycket ändringar ändå på denna bilden. Bara lite i ljuset ;)

Hör väl av mig snart igen efter någon film ^^
-Emelie


Kommentarer
Jojjjjohs.se - Något för nästan alla

Fina bilder!

2012-02-01 @ 13:30:18
URL: http://jojjjjohs.se
Beatrice Jakobsson (foto)

sv: Tack så mycket, det värmer! :)

Det är as bra att gå där, bästa programmet! :D

2012-02-01 @ 14:18:12
URL: http://beattriicee.blogg.se/
Jojjjjohs.se - Något för nästan alla

Vsg!



Åh tack så mega mkt! Glad jag blir :D

OK, jag har Google Chrome och min design ser bra ut för mig ;)

2012-02-01 @ 14:22:02
URL: http://jojjjjohs.se
Beatrice Jakobsson (foto)

sv; Ja det tycker jag att du ska göra! :)

2012-02-01 @ 15:28:17
URL: http://beattriicee.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback