Efter viner kommer vår!

Hej på er!

SNÖ!!! hallå de är februari, de är nu snön ska börja smälta :O
dum som jag va gick jag till skolan i convirse, suck... aja man får skylla sig själv. :)
Skolan idag va trök men gick hyfsat fort i alla fall.
gick direkt till konfan efter där jag helt plöttsligt blev så HÄR trött. somnade nästan.
Men efter att få i sig lite kräm och en glass va jag på topp igen ;)
Nu ska jag sätte mig med lite läxor, kom på att jag har engelska verb tills imorgon, tror ni jag har övet?
-Nej!  Tror ni jar har med mig mappen hem?
- Nej!  Bra Julia!?  -Neeej!
ska även övaa lite dans och sen blir det tv.
Vi funderar även på att köra en fråge stud, är det någon/några som är sugen på det?
-Julia


Kommentarer
Sofia

Vilken fin blogg ni har! Lust att följa varann via Bloglovin? ;D

2012-02-02 @ 20:19:07
URL: http://sofiafrandberg.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback