det var som ett tecken!


mobilbild sen i sommrsa :)
Fått massa gjort!!
pluggat en hel del historia och förstått allt tror jag ;) jag är ingen histora freek...
pratat med Emelie en timma om historia. Kan hälsa er att hon har ingen tid till att blogga för har konserter, prov och massa andra saker som måste prioritera före bloggen så ni får stå ut men dålig uppdatering. Har även betat av nästan halva min "to do" lista som måste vara tom innan fredag ;9 Looooov!! ååh va härligt det ska bli<3.
Nu ska jag packa skridskor tills imorgon och sen såva för är helt galet trött.
Ska försöka höra av mig imorgon. får se hur mycket.
-Julia



Kommentarer
Emma

skit fin blogg! kolla gärna in min också ! :D

2012-02-15 @ 21:05:11
URL: http://emmaasplaace.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback