De fina lovet flög

Godmorgon. Jag mår mycket bättre idag :) Vart tog lovet vägen?
Idag börjar jag iallafall skolan kl 10 pga ingen idrott. Både bra och dåligt... Gillar idrott men ganska härligt med sovmorgon :) Ser ut att bli härligt dag med 4 lektioner och träning ikväll. :) länge sedan jag tränade sist. :( Sitter varje fall och äter frukost nu och lyssnar på hög musik eftersom resten av familjen har flytt till skola och jobb ;) hehe.
Såg att jag fått en fråga om mig och mitt hårtvättande, och gärna gör jag det. Ska försöka få med Emelie på video inlägg och att hon kan bli min assistent :D hehe kan ju inte bli mer än bra. Eller?
Nu ska jag ta och fixa till mig så jag vågar visa mig utanför dörren överhuvutaget idag. hehe.
Ha en riktigt bra dag!

-Julia


Kommentarer
Anonym

spana in www.alexinas.blogg.se

2012-02-27 @ 09:18:00
One Direction Novels

Tack så mkt för kommentaren,gjorde mig superglad! (:

2012-02-27 @ 19:01:46
URL: http://onedirectionnovels.webblogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback